點解我會咁失敗?
上年係咁,今年又係....
柳雪琼,我好憎你啊!!!!!!!!!!
話明今年好好讀書,
结果呢??
你去死啦!!!
哎呀,
我好失敗牙!!我比胡B影響咗牙>.<
我本來唔中意JYJ個Hero(金在中)架...
但我前幾日help佢剪有關金在中,我只係好奇望多兩眼就....
竟然中意咗金在中>V<
最近,
發生咗好多事....
不過,大部份都係正面ge
1.呢件真係好正面!!因為我追咗差不多成1年ge令+索女終於肯做我條女<3<3勁開心
2.就快UT,非常緊張,好大壓力!!!
3.做了班上兩派人+F.1&F.2 ge磨心,好辛苦
4.張芸京會喺香港舉行入行以來,首次的售票演唱會,超開心lor,聽完之後
5.我在學校ge媽媽唔開心,作為佢個乖女,我竟然can't help he......(閱讀全文)
最近,愛上了張芸京!
真是破天荒呢,因為佢,依家電話裡的playlist多咗好多好多佢的歌xdd
我還放了很多錢係佢身上喔!!
今次佢出碟,有三版...
我因為搵唔到正式版,而淨係買咗<好了>版同<壞了>版;(
我真係好想買正式版呀...
因為裡面D相好正!!!
最近,剪咗頭髮~
雖然平時睇落唔多覺,
但一放咗D頭髮落黎,
就會發現後面尖咗,前面有咗D'層次'....
最近愛上'自拍'
呵呵,下次再傾喇...886~