翼神國度
翼,翅膀也,展翅飛翔也。
Henryxy
暱稱: `蕃茄仔×Ⅷ
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-26
2008-03-20
2008-03-19
2008-03-18
2008-03-14
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結

日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 127
今日人氣: 4
累積人氣: 6167

2007 年 11 月 11 日  星期日



2007-11-11  

今日…成日出街傾IS Project…

鄭don真係勁…

超級準時!岩岩好…

之後落左去牛池灣果圖書館等Julia…

鄭don超級珍惜時間…

用果D時間做RE

Julia黎左之後…

去用電腦…

點知…book錯左…

部電腦無得開Powerpoint= =

但係都無所謂,因為之後都傾到=]

之後係度同Julia爭論左半個鐘= =

最後…都係達成唔到共識…

12點出去食飯…

點知逗左個大圈先食…

之後買紙…

又逗多個大圈…

去番圖書館…

再逗多個…

我帶錯路…

Sorry…

番去圖書館…

做左n咁耐之後…

終於做完喇(張poster)!

我要keep= =

4點幾番屋企…

├────────────────────────┤

唔知點解…

我覺得呢個qooza…

好冷清= =

發表時間:2007-11-11 08:50 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 10 日  星期六



2007-11-10  

今日…要去過Towngas的煮食示範…

要著學服…

一去到學校…

淨係見到Carrie…

仲以為我番錯時間= =

之後…陸陸續續有人黎…

陳得穎一開始果頭…好X…

之後…被逼jab頭

好柒啊…

之後去左果度…

好無聊咁睇佢整野食…

11:45走…

之後番學校…

打波…

2點幾走人…

發覺我未食飯= =

之後買左三文治食…

係屋企做功課…

發表時間:2007-11-10 09:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 9 日  星期五



2007-11-09  

點解UT之後要番學啊!?

無天理!!

今日派左兩份卷…

Maths同中文Listening…

Maths…真係羅唔到滿分= =

中文Listening…22/30…我幾滿意呢個成績

下晝…

中二同樂日…

著左一件超X的班衫…

四個game我玩左三個…

明明分數都唔差…

點知最後…

反勝為敗

之後…竟然有人同我講…

「我班(2a)竟然同你地班(2b)同分,好唔服囉!」

你話一個2b班的人會點唸?

發表時間:2007-11-09 10:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]