2007 年 10 月 14 日 星期日
今日我個Blog新開張!希望大家多多支持!
├────────────────────────┤
講真,其實今日真係幾無聊= =
尋日成3點幾先訓,唔知點解今日可以9點幾起身…
之後開電腦…
係11點幾先做陣功課,因為唔想做的關係,所以我做左幾個鐘…
4點幾打機,打左陣唔想打…
開始發覺…
原來自己只係一個孤獨的人…