今日…派晒卷喇!
成績…唔知點解…
覺得自己唔係幾好…
其實,點解你地要咁諗?
只係一個佔20﹪的UT,為何大家要諗得咁灰?
衰左,點解唔係考試道努力番?
可能係因為我冇咁的感受,所以我唔知點解大家會咁。
但係…為何會有人…喊?
為何大家唔樂觀面對?
可能…我真係唔明人地心裡諗咩…
├────────────────────────┤
今日…
係唯一一日要去禮堂早會= =
有得坐!太開心了!
英文考Listening…
朝早考…下晝派…
四十無幾…
唉…有D差…
IH派左卷…
四字頭…
又有D X…
PE堂…
第一次有一堂咁無聊= =
放學…
又練IS Project Presentation…
點知去左玩XD
5:45走人…
番到屋企…
發覺唔見左個筆袋(Oh My God!)
聽日番學校搵… |