| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-12-23 |
|
今日…
起左身之後就做功課…
做左好耐…
終於做完兩樣(?!)
5點幾…
沖完涼之後就去阿麻屋企…
玩左一陣之後…
就食聖誕大餐lu…
好多野食…
多個班會個D…
好飽=3=
10點走人…
|
| 發表時間:2007-12-23 11:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-22 |
|
今日…10點起身…
食飯+做少少功課…
12點去番explorer…
無聊咁去到2點…
之後打波同埋打機…
3點半同鍾謙佢地去M記…
買左包薯條…
5點番到屋企…
之後沖涼…
沖完就即刻出去阿麻屋企lu…
去食飯…
明明book左抬…
之後又話無…
整左好耐…
終於食得喇…
9:45食完同番屋企…
├────────────────────────┤
唔知點解…
覺得我D時間好唔夠…
可能係要出街的關系…
希望呢個假期可以溫晒書同做晒功課啦! |
| 發表時間:2007-12-22 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 聖誕聯歡會 |
|
今日…聖誕聯歡會…
點完名之後就落去Hall…
聽佢講道…
差D訓著= =
可能訓左自己都唔知…
上番Classroom之後…
搬抬…
玩遊戲…
飯桶總統+音樂傳球…
輸左唔比拎野住…
輪流拎…
但係之後已經唔係= =
拎左好大碟野…
差D食唔晒…
食完之後…
比嘉敏用蛋糕拍臉…
污髒晒T^T
去洗手間洗…
食完野又玩喇…
爭登仔…
12點放lu…
等埋Mark哥就走lu…
唔去Sing. Con.喇…
係屋企做功課+打機… |
| 發表時間:2007-12-21 11:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 38 | » |