翼神國度
翼,翅膀也,展翅飛翔也。
Henryxy
暱稱: `蕃茄仔×Ⅷ
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-26
2008-03-20
2008-03-19
2008-03-18
2008-03-14
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結

日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 127
今日人氣: 1
累積人氣: 6156

2007 年 12 月 23 日  星期日



2007-12-23  

今日…

起左身之後就做功課…

做左好耐…

終於做完兩樣(?!)

5點幾…

沖完涼之後就去阿麻屋企…

玩左一陣之後…

就食聖誕大餐lu…

好多野食…

多個班會個D…

好飽=3=

10點走人…

發表時間:2007-12-23 11:25 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 22 日  星期六



2007-12-22  

今日…10點起身…

食飯+做少少功課…

12點去番explorer…

無聊咁去到2點…

之後打波同埋打機…

3點半同鍾謙佢地去M記…

買左包薯條…

5點番到屋企…

之後沖涼…

沖完就即刻出去阿麻屋企lu…

去食飯…

明明book左抬…

之後又話無…

整左好耐…

終於食得喇…

9:45食完同番屋企…

├────────────────────────┤

唔知點解…

覺得我D時間好唔夠…

可能係要出街的關系…

希望呢個假期可以溫晒書同做晒功課啦!

發表時間:2007-12-22 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 21 日  星期五



聖誕聯歡會  

今日…聖誕聯歡會…

點完名之後就落去Hall…

聽佢講道…

差D訓著= =

可能訓左自己都唔知…

上番Classroom之後…

搬抬…

玩遊戲…

飯桶總統+音樂傳球…

輸左唔比拎野住…

輪流拎…

但係之後已經唔係= =

拎左好大碟野…

差D食唔晒…

食完之後…

比嘉敏用蛋糕拍臉…

污髒晒T^T

去洗手間洗…

食完野又玩喇…

爭登仔…

12點放lu…

等埋Mark哥就走lu…

唔去Sing. Con.喇…

係屋企做功課+打機…

發表時間:2007-12-21 11:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]