| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-12-26 |
|
今日…無咩好講…
唯一好講的係…
終於係今日做晒功課喇!
但係…
篇長篇閱讀報告…
好似做錯左= =
不過算喇…
|
| 發表時間:2007-12-26 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-25 |
|
今日…
聖誕節…
Merry X'mas!
但係…
今日我就好似同平時一樣…
唉…
今日成一點先起身…
無辨法…
尋日打機打到五點先訓…
Sorry啊> <"
起唔到身…
睇唔到你洗禮…
一起身就食Lunch…
之後做功課…
做到4點幾…
之後溫書同開電腦…
咁樣又過左無聊的一日…
├────────────────────────┤
我…
好似…
都無咩行過街…
路癡?
只有…
係屋企到…
無聊… |
| 發表時間:2007-12-25 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-24 |
|
今日…
起左身之後就做功課…
做左好耐…
又做完左兩樣喇(?!)
之後沖涼…
沖完打機…
打到六點幾…
食完飯之後…
就出左去阿哥間教會…
睇佢地個個音樂劇…
其實只係想睇阿哥演出…
但係佢出得好少…
套劇麻麻地喇…
10:30番屋企… |
| 發表時間:2007-12-24 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 38 | » |