| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-01-02 |
|
今日…凍到阿媽都唔認得= =
著左好多件衫…
放假後第一日番學就咁凍…
好彩唔使落去食西北風…
拎左好多書番學…
好重=^="
HEC…
整西米糕…
放學先拎…
IS…
罕有的兩堂check WS…
ENG…
無聊咁聽哈叔講書…
Lunch…
罕有咁係學校食…
中文…
派左默書同單測…
成績滿意…
成堂check答案…
Maths…
派Quiz…
成個假期後先派…
IH…
唔係掛?!
而家先教完考試範圍?!
死得人多…
放學…
去拎西米糕…
5:15走人…
之後陪Mark哥去買插蘇…
5:45番歸…
|
| 發表時間:2008-01-02 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 08年第一日 |
|
原來結束=開始…
07年的結束…
造就左08年的開始…
而假期都要結束喇…
今日就係假期的最後一日…
2點起身= =
食完Lunch之後…
已經係3點幾…
之後溫書…
又係唔算溫書的溫書…
今個假期…
雖然做晒功課…
但係…溫唔晒書…
唯有係之後狂溫喇! |
| 發表時間:2008-01-01 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 07年最後一日 |
|
話咁快就到左07年最後一日…
10點起身…
之後就出街…
約左Mark哥同某人去MK唱K…
第一次同FD唱K…
之前都係同阿哥D FD唱K…
係地鐵站"早"左10分鐘到…
去到三個人唱…
唔知點解覺得Mark哥晒左50蚊…
唱完之後…
係MK行街(三個路痴…啊,Mark哥唔算係)
去左油麻地= =
之後去左影貼子相…
好樣衰…
6點幾番屋企…
冇去倒數… |
| 發表時間:2007-12-31 10:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 38 | » |