| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-01-07 |
|
今日終於冇咁凍喇…
但係…聽日就要考試…
點解今日要番學?!
唉…一番學就考試咪幾好…
IS…
唔係教晒喇咩?!
點解仲有野教= =
1堂check WS,1堂教書…
RE…
派小測…
相比2B,好似幾高…
但係…係2A,只係好低…
標準要轉下喇…
Maths…
成堂做CW…
ENG…
好似冇聽過佢講野…
PTH…
成堂睇《不能說的秘密》
終於睇晒…
中史…
梁sir冇番…
比人搞?!
中文…
成堂講考試技巧…
├────────────────────────┤
發覺…自己唯有獨立…
無人理會?!
第三次…發生相同的事情?!
做錯了吧…
算了吧…
|
| 發表時間:2008-01-07 07:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-01-05 |
|
今日…11點幾起身…
12點去探麻麻…
3點幾先番…
所以冇番explorer…
係屋企溫書…
無聊咁溫左好耐…
死…今日好似冇咩好講…
算喇,唔打喇…
├────────────────────────┤
想法…又轉變了?!
究竟發生什麼事?! |
| 發表時間:2008-01-05 10:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-01-04 |
|
好凍的一日…
一起身就唔想番學…
好遲先番到去…
好彩又唔使落去…
Reading Section…
無奈地要睇果張野…
ENG…
兩堂考Oral…
唔方好得去邊…
Maths…
又比D舊題目我地做…
中文…
要依學號坐…
好耐冇咁坐過lu…
因為要Oral…
麻麻喇…
中史…
成堂check作業…
IH…
惡魔來了…
IH DBQ Quiz…
成堂做…
基本上係亂做的XD
之後去Hall…
聽個個人講野…
聽到勁想訓= =
無奈的係…
之後又要上個咩補習班…
都X的…
├────────────────────────┤
對象…好像不同了…
難道會成為事實?! |
| 發表時間:2008-01-04 10:07 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 38 | » |