琴日家長日....
見韋sir講講下話埋我頭髮長-,-
叫我剪 才佢都傻...
--------------------------------------------------------------------------
上星期返4日學 遲左3日-,- 痴左線...!!
不過直得開心既係可以去到睇東亞運
男子and女子藍球季軍賽!!
女子射波準到癲=__="
男子 中國vs日本 ... 中國輸左v.v!
不過都好 睇到好多日本精彩既一刻...
單手爆藍 帥帥帥帥帥帥!!!!!!!!!!
我幾時做到呢?!
定係冇可能做到呢?!凸!
|