| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
| 2010-01-15 |
分類: 未分類 |
星期五!
今日要交費-3-
9點第二個去到銀行-3-交!!
之後即刻番番去學校-0-
上英文同人際傳意-3-
英文堂唔知做咩野-v-!!!
跟著人際傳意-3-
就話玩一個一個出黎講野-3-
好多快左2堂=.=
放左學就去左置樂買野
之後就行番去市中心 拎野
再行番去屯門西鐵站-3-
搭去天水圍=]]剪頭髮a_a
都剪得0k-3-
番到屋企都係3點>3
之後就玩電腦@@
玩左陣就煮麵-3-
勁肚餓=]]
一路食-3-一路睇野v.v
6點幾就食飯=3=
跟住玩到8點就沖涼!!
換衫..同fd出去篤波...
-3-又幾準下喎v0v~
都篤到去1點幾就走
同佢行番去!_!
2點幾行到去樓下m記-3-
買野食番屋企食=]]
肚餓haha..*
番到屋企食埋野都3點=3=
訓-v-!!!zzzzzzzzzzzz
|
2010 年 1 月 14 日 星期四  |
| 2010-01-14 |
分類: 未分類 |
星期四!
今日又做左逃學威龍@0@
走左去番工haha..
間唔中就食下煙仔@@
係咁送貨送貨送貨-3-
滿腦子也是送貨-v-
哈哈.__.
有講有笑-3-
好快就做完一日=]
番到屋企都6點幾-3-
跟住食飯=v=沖涼!!!
陪老婆@.@y0!
聽日又番學了-3-!!!
|
2010 年 1 月 13 日 星期三  |
| 2010-01-13 |
分類: 未分類 |
星期三!
冇番左2日學
今日點都要番學=0=
點知!!一起身就7點50分~
即刻起身刷牙,換衫..
8點出門口-3-
落去搭的士-0-
趕番學校..
入到課室~好彩啊sir未點名姐^^
今日上電腦同中文堂
電腦堂就做埋個作業三
又做左2堂-3-!今日交埋~
之後上中文堂=]
勁無卿-v-
做剪服=]]
做2份!_!每份750字-3-痴
一路做,一路播番羅生門!_!
自己錄音架v3vhaha
放左學就番左屋企-3-
換衫 食野 電腦
玩到4點度-3-
司機打黎叫我聽日開工>3
搞笑.__.
跟住就玩多陣-3-
食飯 沖涼 電腦
同老婆Msn`
y0!_!
|
2010 年 1 月 12 日 星期二  |
| 2010-01-12 |
分類: 未分類 |
星期二!
本身諗住番學既-0-
點知肚痛..pk=]]
痛到我死-_-!
跟住訓多陣-3-先至冇咁痛=]
9點就起身刷牙 食d野
食藥..喇叭牌正露丸=.=
超臭囉-0-真正=]]
不過食完真係無事喎v__v
哈哈-3-之後就打機=3=
同老婆仔sms-3-
超搞笑xd~
到左6點幾就食飯-0-
跟住就訓再陣-v-y0!
=3=訓到成10點- -
之後就刷牙 沖涼
玩多陣訓-3-
|
2010 年 1 月 11 日 星期一  |
| 2010-01-11 |
分類: 未分類 |
星期一!
今日本身諗住7點起身
點知-0-再訓=]
訓到7點18分-3-
眼訓=.=唔想番-,-同埋又落雨
s0冇番到學0v0!
之後就再訓..訓到9點幾就起身-3-
玩電腦-v-!
玩到12點幾刷牙-0-
跟住就食左個大快活既lunch
吉列豬扖火腿飯
都幾好食-0-
之後就玩中華英雄-_-
hahaha*
見到老婆0n*v*
同佢傾左陣野!!!
之後就同佢SMS@.@
正呀!!!!!
玩到6點幾食飯-3-
比埋啊哥玩=]
我就玩psp..跟住訓著左- -
訓到8點幾走出黎睇電視-3-
睇到10點幾就刷牙 沖涼!!!
再玩多陣就訓了-3-
聽日番學=.=!
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|