*h0nG.康
HIHI~你好!我好!
細時玩賓周Q_Q
大個就0n99A_A
Y0!多謝支持
HonG4115
暱稱: - 楓仔*
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-01-25
2010-01-24
2010-01-23
2010-01-22
2010-01-21
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 74
今日人氣: 0
累積人氣: 182
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


2010-01-15 分類: 未分類

星期五!

今日要交費-3-

9點第二個去到銀行-3-交!!

之後即刻番番去學校-0-

上英文同人際傳意-3-

英文堂唔知做咩野-v-!!!

跟著人際傳意-3-

就話玩一個一個出黎講野-3-

好多快左2堂=.=

放左學就去左置樂買野

之後就行番去市中心 拎野

再行番去屯門西鐵站-3-

搭去天水圍=]]剪頭髮a_a

都剪得0k-3-

番到屋企都係3點>3

之後就玩電腦@@

玩左陣就煮麵-3-

勁肚餓=]]

一路食-3-一路睇野v.v

6點幾就食飯=3=

跟住玩到8點就沖涼!!

換衫..同fd出去篤波...

-3-又幾準下喎v0v~

都篤到去1點幾就走

同佢行番去!_!

2點幾行到去樓下m記-3-

買野食番屋企食=]]

肚餓haha..*

番到屋企食埋野都3點=3=

訓-v-!!!zzzzzzzzzzzz

 



2010 年 1 月 14 日  星期四   晴天


2010-01-14 分類: 未分類

星期四!

今日又做左逃學威龍@0@

走左去番工haha..

間唔中就食下煙仔@@

係咁送貨送貨送貨-3-

滿腦子也是送貨-v-

哈哈.__.

有講有笑-3-

好快就做完一日=]

番到屋企都6點幾-3-

跟住食飯=v=沖涼!!!

陪老婆@.@y0!

聽日又番學了-3-!!!



2010 年 1 月 13 日  星期三   晴天


2010-01-13 分類: 未分類

星期三!

冇番左2日學

今日點都要番學=0=

點知!!一起身就7點50分~

即刻起身刷牙,換衫..

8點出門口-3-

落去搭的士-0-

趕番學校..

入到課室~好彩啊sir未點名姐^^

今日上電腦同中文堂

電腦堂就做埋個作業三

又做左2堂-3-!今日交埋~

之後上中文堂=]

勁無卿-v-

做剪服=]]

做2份!_!每份750字-3-痴

一路做,一路播番羅生門!_!

自己錄音架v3vhaha

放左學就番左屋企-3-

換衫 食野 電腦

玩到4點度-3-

司機打黎叫我聽日開工>3

搞笑.__.

跟住就玩多陣-3-

食飯 沖涼 電腦

同老婆Msn`

y0!_!



2010 年 1 月 12 日  星期二   晴天


2010-01-12 分類: 未分類

星期二!

本身諗住番學既-0-

點知肚痛..pk=]]

痛到我死-_-!

跟住訓多陣-3-先至冇咁痛=]

9點就起身刷牙 食d野

食藥..喇叭牌正露丸=.=

超臭囉-0-真正=]]

不過食完真係無事喎v__v

哈哈-3-之後就打機=3=

同老婆仔sms-3-

超搞笑xd~

到左6點幾就食飯-0-

跟住就訓再陣-v-y0!

=3=訓到成10點- -

之後就刷牙 沖涼

玩多陣訓-3-



2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


2010-01-11 分類: 未分類

星期一!

今日本身諗住7點起身

點知-0-再訓=]

訓到7點18分-3-

眼訓=.=唔想番-,-同埋又落雨

s0冇番到學0v0!

之後就再訓..訓到9點幾就起身-3-

玩電腦-v-!

玩到12點幾刷牙-0-

跟住就食左個大快活既lunch

吉列豬扖火腿飯

都幾好食-0-

之後就玩中華英雄-_-

hahaha*

見到老婆0n*v*

同佢傾左陣野!!!

之後就同佢SMS@.@

正呀!!!!!

玩到6點幾食飯-3-

比埋啊哥玩=]

我就玩psp..跟住訓著左- -

訓到8點幾走出黎睇電視-3-

睇到10點幾就刷牙 沖涼!!!

再玩多陣就訓了-3-

聽日番學=.=!