| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 6 日 星期三  |
2010-01-06  |
分類: 未分類 |
今天星期三
7點3就起左身
刷牙 洗頭 換衫
7點8一定要出門口
如果唔係就走左班車@@
今日上電腦堂
啊sir話要做作業-3-
重要計分-v-
我地成班係咁做-v-
做完連落堂都唔想落
哈哈!!!!
勁快過囉-3- e 2堂
之後就中文堂
我地既波sir又幾搞笑-3-
今日又講故事-3-
講左成堂咁濟
聽都聽到想訓@0@`
then
就做d練習...放學
番到屋企!!
電腦 換衫 食野
等老婆0n*v*
夜晚
食飯 傾計 睇電視!
|
2010 年 1 月 5 日 星期二  |
| 2010-01-05 |
分類: 未分類 |
今朝7點幾起身-3-
刷牙 換衫
7點8出門口
搭輕鐵番學校
要搭勁耐-_-!好漫長
英文堂
講書-v-!講書-v-!
then...
就上制服部隊堂
個啊Sir勁搞笑,勁好人
勁鍾意上佢d堂-3-
9成9都唔會悶-口-
次次都有笑話^0^!
笑到ME想死a_a
本身之前話測驗...但
我們放假放到唔忘記曬
冇人溫過書ha*啊sir就話
星期四先再測~
放左就番左屋企
食野 電腦-3-
夜晚搵老婆y0!
|
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
| 2010-01-04 |
分類: 未分類 |
終於放完聖誕假了=]
要番學-3-
番到去見到d同學-v-
好似好耐都冇見過咁!
普通話堂-_-講書= =
幾無聊下~_~
之後就數學堂-3-
個miss都幾令女a0a
黎左幾日架=[]=
教得0k啦~
放左學就番左屋企
食野 電腦=]
到了夜晚-v-
食飯 沖涼
等老婆a0a!
|
2010 年 1 月 3 日 星期日  |
2010-01-03  |
分類: 未分類 |
番左一個黎排工-3-
今日終於都休息下-v-
一起身,就開機發呆!v!
之後就刷牙-3-食野!!
就係屋企一日了-3-
冇出街=]]XD
|
2010 年 1 月 2 日 星期六  |
2010-01-02  |
分類: 未分類 |
通頂完-3-
6點3行番屋企~
6點半刷牙!!!
6點45分就再出門口-_-
番工!!!
都冇訓過-v-
之後就一路番工-3-
做lun死人@@
到左6點幾先做完-3-
番去公司果陣=]]
終於訓了a_a
哈哈哈!!!
上埋貨出埋糧=v=
番屋企食飯!沖涼
玩再陣電腦-3-訓教y0!
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|