*h0nG.康
HIHI~你好!我好!
細時玩賓周Q_Q
大個就0n99A_A
Y0!多謝支持
HonG4115
暱稱: - 楓仔*
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-01-25
2010-01-24
2010-01-23
2010-01-22
2010-01-21
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 74
今日人氣: 0
累積人氣: 183
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 10 日  星期日   晴天


2010-01-10 分類: 未分類

星期天!

今天9點幾就走左身

開電腦..等老婆!

玩到12點幾

就走左刷牙~

跟住去左煮撈麵食

太配冇食了~好正a0a

食完就睇左陣電視

九一神鵰俠侶

幾好睇!

4點度啊哥就落左去KFC

買野番黎食-3-

食到好飽=]

跟住就打機子

6點幾食飯-3-

食唔落咁濟=]ha*

之後玩多陣電腦

8點幾沖涼 洗頭

同老婆傾MSN

超期待你的回禮是什麼^.^

XDXDXDXDXD

聽日番學了-3-

 



2010-01-10 開心 分類: 未分類

老婆-3-

我地經歷過一D野

從此我地既感情就增加深刻!

我們要比之前更加幸福@.@

以下是送給你的一份禮物!

I l0vE y0u every Days

今日是我們的70Days日子

我愛你*

愛你十萭年-3-!好耶

第一次看著你就為你心動
聰明的我 怎能讓你走
第二次看見你我竟然失控
是我的錯 請你原諒我
第三次看見你想要告訴你
我真的愛你 是真的愛你
第四次看著你我有些要求
請你能夠 安安靜靜的聆聽
一.讓我保護你
二.讓我照顧你
三.所有的要求不能當作遊戲
四.接受這命運
五.永遠不分離
那最後一個一定要說你願意
Wanna be your lover I wanna be your man
我只要你開心多一點
Can you be my lover I don't wanna be your friend
給你幸福到永遠

啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜>3<



2010 年 1 月 9 日  星期六   晴天


2010-01-09 愉快 分類: 未分類

星期六!

今朝6點先番到屋企

之後即訓教;]]

教左鬧鐘7點起身

番工-0-訓1個鐘

之後響左之後-3-勁快訓番

冇番到工!之後一直訓

訓到12點幾

係咁比啊媽嘈醒

係咁叫我食野-0-

之後

終於頂唔順-0-

起身算數..

坐左係電腦椅度!

啊媽講電話-0-勁大聲=.=

搞到我勁想x佢囉

刷牙..食野

玩左陣電腦

玩到6點幾就食飯

食完就比左啊哥玩左陣-3-

我就去左訓陣

8點幾佢就去街!

我就玩番電腦

10點半就刷牙

沖涼牙-0-!

等老婆0n inG*v*

聽日星期天又可以休息了



2010 年 1 月 8 日  星期五   晴天


2010-01-08 無奈 分類: 未分類

星期五!

7點20分起身

刷牙 換衫 出門口

又要搭漫長的路程番學~

今日上英文堂

一開始就測驗..0k既

一測就測左2個鐘

份卷都唔係話好深-v-

閱讀理解.配對.回信

之後就上人際傳意技巧科

啊sir又係搞笑的人!

本身今日話交報告

1000字!

有d話未做-3-所以

下堂先交@0@!

then...

e個報告做完就要講出黎!

啊sir就話玩個遊戲!

黎個熱身賽

抽籤出去講野=]

重要計分!

本身我都一直平安無事

臨落堂之際!啊sir話抽多3個

點知!!!

係e一刻

就抽中左我了-_-

o My G0D

都唔知多謝佢好定罵佢好XD!~

啊sir話我都講得唔錯-3-

上完之後就同左d同學去左食lunch

m記@o@

食完就坐左陣!之後就走左機鋪

睇下陣!1點半就行番去屋企

補課!!英文-3-又係英文

miss就教書v__v

聽左差唔多一堂咁際- -

冇啦啦訓左=]]

我都覺得好神奇-3-

補到3點45分就放左v__v

之後就同同學錄音,功課之一

勁搞笑- -!係咁要重錄-,-

成7-8次到-_-!

搞到5黠半先走

番到屋企都6點!!!

第一次咁晏先離開學校

搞錯\口/

番到屋企..

換衫 電腦 等食飯

食飯之後..就玩電腦

同老婆傾計*0*!

佢問左一D野.

我呆左!!!

唔識得點答佢好~

我好驚......

之後睇了老婆的Qooza

果時我都未申請!!!

我睇左某些日誌後

係e一刻!!!

我好心痛同傷心

唔知應該點做好;;

見到你不相信我..

見到你同你前男友的甜言密語..

將我的心情一直下降.勁痛!

我很擔心你會作出決定~

之後我就同FD去左篤波..

篤波就去埋佢屋企玩!!

今朝5黠幾先行番屋企

6點訓!本身諗住7點起身番工

點知勁眼訓- -!冇番到去^^!

好耶~_~!

我係e段時間!我心諗:

我是否對你未夠好

我是否令你覺得悶

我是否不能令你喜歡我

好多好多..數不盡!!

或者是我做錯了,還不醒覺~

老婆

我真係好愛你,鍾意你,喜歡你

請不要離開我!

我的心一直也沒有變~

只向屬於你一個!

我知我好多次都令到你傷心=]

但我個心一直都冇變到~

我只希望我地能回復當初..

我們既甜言密語...

你的溫柔,我的體貼!

希望我們能似當時一樣的

美好幸福!!!

從今起!我只會給你幸福,

而不會再給你傷痛..

請給我用這一輩子來愛你!

老婆!

I l0vE y0u s0 much!

 



2010 年 1 月 7 日  星期四   晴天


2010-01-07 開心 分類: 未分類

星期四!

今日朝左晏晏起身-3-

刷牙 換衫

遲左一兩分鐘出門口

點知...趕唔到班車~

好耶!@o@

今日都好搞笑下~

N0.1

之後就走左的士站

幾多人排隊等的士..

D的士又未黎得切!

咁岩我企第2個

有的士黎啦~

前面企第1個八婆叫我上車先

佢身邊有2個仔.我諗都係幼稚園度

之後我就上車啦..佢唔上咪唔理佢囉

之後個司機就x佢@0@話

你唔係上車就唔好企頭位啦~

開車之後..我笑左^[]^!

其實..我覺得佢係等緊人先上車

但又唔想等!所以就霸住個頭位!

真係衰~_~

去到學校附近的m記

$40.5 o shit-3-

落車就買M記番學校食

本身學校d啊sir miss唔比成個餐拎番去食

但今日全日都係上個制服部隊個sir堂

佢咩都無所謂..所以我先買番佢食

好好味a0a`

上堂果時啊sir本身話住第一堂就測

但d人都未番齊 啊sir又話唔想咁補考

就講住書先!!等..等..等

等到最後臨落堂之前先至測-3-

最搞笑就係e度

N0.2

啊sir派完測驗後,開始左一陣

我地全班就開始偷睇人地d答案

因為All都是mc!

s0好易抄到-3-

再過多陣

有同學拎埋本書出黎..

搵答案!

抄完果d重唔止

抄完再係書度搵下個答案

係唔係岩-,-

有d同學直接問啊sir答案-,-

勁搞笑囉=]]

啊sir聽到曬- -

就話:你班死仔=.=

到收卷果陣-v-

啊sir問:收得功課未!?

係咪覺得好奇怪呢!??

點解啊sir唔係問收得測驗未??

有同學問左!好簡單

啊sir就話:

你地都互抄- -重睇埋書黎搵答案

咁重唔係功課!?係測驗!?

我地笑到死>.<

啊sir真係超好人-v-比功課同測驗d分都好鬆手!

有份功課全班最少都有85分- -!

倨sir已經退休,加陣黎左教書

消磨下時間!

咁岩佢既工作,佢e個課程一部份=]

佢係做警察,重做到好高級-3-

咩級就唔記得左了-_-

佢上堂果時重講左好多威水事~_~

上佢堂簡直就係一流>3<啦

而且佢放休息時間同放學都好多anD早

放左之後就番左屋企

換衫 電腦 食野

等老婆@_@!ha*

夜晚就食飯 訓左陣 沖涼 睇電祝

玩多陣電腦就再訓了~