| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 10 日 星期日  |
| 2010-01-10 |
分類: 未分類 |
星期天!
今天9點幾就走左身
開電腦..等老婆!
玩到12點幾
就走左刷牙~
跟住去左煮撈麵食
太配冇食了~好正a0a
食完就睇左陣電視
九一神鵰俠侶
幾好睇!
4點度啊哥就落左去KFC
買野番黎食-3-
食到好飽=]
跟住就打機子
6點幾食飯-3-
食唔落咁濟=]ha*
之後玩多陣電腦
8點幾沖涼 洗頭
同老婆傾MSN
超期待你的回禮是什麼^.^
XDXDXDXDXD
聽日番學了-3-
|
2010-01-10  |
分類: 未分類 |
老婆-3-
我地經歷過一D野
從此我地既感情就增加深刻!
我們要比之前更加幸福@.@
以下是送給你的一份禮物!
I l0vE y0u every Days
今日是我們的70Days日子
我愛你*
愛你十萭年-3-!好耶
第一次看著你就為你心動
聰明的我 怎能讓你走
第二次看見你我竟然失控
是我的錯 請你原諒我
第三次看見你想要告訴你
我真的愛你 是真的愛你
第四次看著你我有些要求
請你能夠 安安靜靜的聆聽
一.讓我保護你
二.讓我照顧你
三.所有的要求不能當作遊戲
四.接受這命運
五.永遠不分離
那最後一個一定要說你願意
Wanna be your lover I wanna be your man
我只要你開心多一點
Can you be my lover I don't wanna be your friend
給你幸福到永遠
啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜啜>3<
|
2010 年 1 月 9 日 星期六  |
2010-01-09  |
分類: 未分類 |
星期六!
今朝6點先番到屋企
之後即訓教;]]
教左鬧鐘7點起身
番工-0-訓1個鐘
之後響左之後-3-勁快訓番
冇番到工!之後一直訓
訓到12點幾
係咁比啊媽嘈醒
係咁叫我食野-0-
之後
終於頂唔順-0-
起身算數..
坐左係電腦椅度!
啊媽講電話-0-勁大聲=.=
搞到我勁想x佢囉
刷牙..食野
玩左陣電腦
玩到6點幾就食飯
食完就比左啊哥玩左陣-3-
我就去左訓陣
8點幾佢就去街!
我就玩番電腦
10點半就刷牙
沖涼牙-0-!
等老婆0n inG*v*
聽日星期天又可以休息了
|
2010 年 1 月 8 日 星期五  |
2010-01-08  |
分類: 未分類 |
星期五!
7點20分起身
刷牙 換衫 出門口
又要搭漫長的路程番學~
今日上英文堂
一開始就測驗..0k既
一測就測左2個鐘
份卷都唔係話好深-v-
閱讀理解.配對.回信
之後就上人際傳意技巧科
啊sir又係搞笑的人!
本身今日話交報告
1000字!
有d話未做-3-所以
下堂先交@0@!
then...
e個報告做完就要講出黎!
啊sir就話玩個遊戲!
黎個熱身賽
抽籤出去講野=]
重要計分!
本身我都一直平安無事
臨落堂之際!啊sir話抽多3個
點知!!!
係e一刻
就抽中左我了-_-
o My G0D
都唔知多謝佢好定罵佢好XD!~
啊sir話我都講得唔錯-3-
上完之後就同左d同學去左食lunch
m記@o@
食完就坐左陣!之後就走左機鋪
睇下陣!1點半就行番去屋企
補課!!英文-3-又係英文
miss就教書v__v
聽左差唔多一堂咁際- -
冇啦啦訓左=]]
我都覺得好神奇-3-
補到3點45分就放左v__v
之後就同同學錄音,功課之一
勁搞笑- -!係咁要重錄-,-
成7-8次到-_-!
搞到5黠半先走
番到屋企都6點!!!
第一次咁晏先離開學校
搞錯\口/
番到屋企..
換衫 電腦 等食飯
食飯之後..就玩電腦
同老婆傾計*0*!
佢問左一D野.
我呆左!!!
唔識得點答佢好~
我好驚......
之後睇了老婆的Qooza
果時我都未申請!!!
我睇左某些日誌後
係e一刻!!!
我好心痛同傷心
唔知應該點做好;;
見到你不相信我..
見到你同你前男友的甜言密語..
將我的心情一直下降.勁痛!
我很擔心你會作出決定~
之後我就同FD去左篤波..
篤波就去埋佢屋企玩!!
今朝5黠幾先行番屋企
6點訓!本身諗住7點起身番工
點知勁眼訓- -!冇番到去^^!
好耶~_~!
我係e段時間!我心諗:
我是否對你未夠好
我是否令你覺得悶
我是否不能令你喜歡我
好多好多..數不盡!!
或者是我做錯了,還不醒覺~
老婆
我真係好愛你,鍾意你,喜歡你
請不要離開我!
我的心一直也沒有變~
只向屬於你一個!
我知我好多次都令到你傷心=]
但我個心一直都冇變到~
我只希望我地能回復當初..
我們既甜言密語...
你的溫柔,我的體貼!
希望我們能似當時一樣的
美好幸福!!!
從今起!我只會給你幸福,
而不會再給你傷痛..
請給我用這一輩子來愛你!
老婆!
I l0vE y0u s0 much!
|
2010 年 1 月 7 日 星期四  |
2010-01-07  |
分類: 未分類 |
星期四!
今日朝左晏晏起身-3-
刷牙 換衫
遲左一兩分鐘出門口
點知...趕唔到班車~
好耶!@o@
今日都好搞笑下~
N0.1
之後就走左的士站
幾多人排隊等的士..
D的士又未黎得切!
咁岩我企第2個
有的士黎啦~
前面企第1個八婆叫我上車先
佢身邊有2個仔.我諗都係幼稚園度
之後我就上車啦..佢唔上咪唔理佢囉
之後個司機就x佢@0@話
你唔係上車就唔好企頭位啦~
開車之後..我笑左^[]^!
其實..我覺得佢係等緊人先上車
但又唔想等!所以就霸住個頭位!
真係衰~_~
去到學校附近的m記
$40.5 o shit-3-
落車就買M記番學校食
本身學校d啊sir miss唔比成個餐拎番去食
但今日全日都係上個制服部隊個sir堂
佢咩都無所謂..所以我先買番佢食
好好味a0a`
上堂果時啊sir本身話住第一堂就測
但d人都未番齊 啊sir又話唔想咁補考
就講住書先!!等..等..等
等到最後臨落堂之前先至測-3-
最搞笑就係e度
N0.2
啊sir派完測驗後,開始左一陣
我地全班就開始偷睇人地d答案
因為All都是mc!
s0好易抄到-3-
再過多陣
有同學拎埋本書出黎..
搵答案!
抄完果d重唔止
抄完再係書度搵下個答案
係唔係岩-,-
有d同學直接問啊sir答案-,-
勁搞笑囉=]]
啊sir聽到曬- -
就話:你班死仔=.=
到收卷果陣-v-
啊sir問:收得功課未!?
係咪覺得好奇怪呢!??
點解啊sir唔係問收得測驗未??
有同學問左!好簡單
啊sir就話:
你地都互抄- -重睇埋書黎搵答案
咁重唔係功課!?係測驗!?
我地笑到死>.<
啊sir真係超好人-v-比功課同測驗d分都好鬆手!
有份功課全班最少都有85分- -!
倨sir已經退休,加陣黎左教書
消磨下時間!
咁岩佢既工作,佢e個課程一部份=]
佢係做警察,重做到好高級-3-
咩級就唔記得左了-_-
佢上堂果時重講左好多威水事~_~
上佢堂簡直就係一流>3<啦
而且佢放休息時間同放學都好多anD早
放左之後就番左屋企
換衫 電腦 食野
等老婆@_@!ha*
夜晚就食飯 訓左陣 沖涼 睇電祝
玩多陣電腦就再訓了~
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|