今日......
英文,maths...
都勁差!!!
算啦!都過去咗!下次要努力!
蕉頭早上drama,一開始個遊戲真係(好玩)都唔識形容
今次綵排唔錯~唔錯~
miss同我地講下次做得好
請我地飲tea
happy~
旁白們要俾心機呀!努力!
5!我都要加油先得!