| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 7 月 28 日 星期二  |
I Am Back  |
分類: 未分類 |
唔好意思啦...咁多位---我咁耐冇打blog
好多謝大家留咗咁多cm俾我^3^
本身今日話要同家姐去書展嘅.
點知我放咗家姐飛機;
依家好後悔T_T
喱幾日,日日都食車厘子.
所以show d車厘子出黎.哈哈
...
|
|
|
你個lily仔! n年打一次blog?
我都有食呀xd' 好正=] 補血^_^
|
網主回覆
補血- -''
笑咗=]
Posted at 2009-08-03 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好呀!但要去買喎=] Posted at 2009-08-03 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mment ;) 咁岩牙... 我呢幾日都有食車厘子牙!!
|
網主回覆
哈哈=] Posted at 2009-07-30 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你都知自己成唔打blog?不過你都總算on返...
如果唔係我一定唔會留cm俾你!^^
|
網主回覆
多謝你留cm俾我呀=] Posted at 2009-07-29 07:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm=] 最尾個句我gag左勁耐先知- - 哈!笑左xd" 多D上黎打blog啊=]
|
網主回覆
哈哈
估唔到你會gag咁喎=]
冇問題 Posted at 2009-07-29 07:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|