| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 8 月 20 日 星期四  |
swimming day  |
分類: 未分類 |
今日天氣好熱...所以去咗游水..
游完去咗買野...買咗一個好得意嘅西瓜
請看下:


|
|
|
yAN_15 於 2009-09-10 09:53 PM 發表:
★c0mment.`
|
網主回覆
嘻嘻=] Posted at 2009-08-24 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm=] 個西瓜今紅一定好甜的呢  我比張青蛙枱吸引住xd"
|
網主回覆
張青蛙枱好靚嫁,xd=] Posted at 2009-08-24 11:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唓!夏日炎炎有西瓜食仲學人曬~攪到我都想食!=,=
不過我都唔算慘...我阿媽都總算買返個蜜瓜嚟孝敬我!^^
|
網主回覆
我都想吃蜜瓜=] Posted at 2009-08-24 11:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嗨=] 禾是路過尒果扑滴人` 送果CM比尒=] 得閑黎禾到坐下,, 大家交果fd子^v^
|
網主回覆
好呀=] Posted at 2009-08-24 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|