`- ♣ lily
Hung1
暱稱: <HL>
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
`停1停
swimming day
I Am Back
熱到死...
:)RE
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 607
今日人氣: 4
累積人氣: 2403
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


swimming day 愉快 分類: 未分類

今日天氣好熱...所以去咗游水..

游完去咗買野...買咗一個好得意嘅西瓜

請看下:




訪客留言 (返回 Hung1 的日誌)


shmily_0426 於 2009-09-16 07:29 PM 發表:
我很愛耶個西瓜耶*0*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yAN_15 於 2009-09-10 09:53 PM 發表:
★c0mment.`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lauyimfong 於 2009-09-02 11:33 AM 發表:
正.有冇預埋我嫁?xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ki71195 於 2009-08-24 10:36 PM 發表:
搞到我宜家都好想食添a__a;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻=]
Posted at 2009-08-24 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TUNGHOSHING 於 2009-08-22 02:09 PM 發表:
cm=]
個西瓜今紅一定好甜的呢
我比張青蛙枱吸引住xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

張青蛙枱好靚嫁,xd=]
Posted at 2009-08-24 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sky_winter 於 2009-08-21 02:46 PM 發表:
唓!夏日炎炎有西瓜食仲學人曬~攪到我都想食!=,=

不過我都唔算慘...我阿媽都總算買返個蜜瓜嚟孝敬我!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都想吃蜜瓜=]
Posted at 2009-08-24 11:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Alice_LY 於 2009-08-20 10:25 PM 發表:
嗨=]
禾是路過尒果扑滴人`
送果CM比尒=]
得閑黎禾到坐下,,
大家交果fd子^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀=]
Posted at 2009-08-24 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]