| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 22 日 星期三  |
| 悔過 |
分類: 未分類 |
今日上英文堂完全唔明老師講咩==
佢講到好復雜羅...
無奈-_-||
miss鄭為何要走...
上中文堂先慘...
個作文題目好復雜==
但都作咗嘅-v-
上普通話堂...
俾miss罰企@@
because調位嘅問題!!
唔知點解唔係好驚:)
芳都有份^^
but要寫悔過書...
點寫好呢??
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-04-24 08:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈~
真係唔好意思啦=]
thx Posted at 2009-04-24 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-04-24 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-04-24 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我都唔知點寫==
點教你?? Posted at 2009-04-24 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-04-24 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-04-24 08:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|