| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
| [勞動節] |
分類: 未分類 |
哈哈~琴晚搞到2點幾@@
趁今日勞動節,訓到成12點幾...
差唔多成日都係訓覺>勞動節呀麻=]
依家諗返琴晚drama-心情都好興奮**
趁勞動節,大家好好休息呀~~~
夜晚睇新聞知香港確診有一宗豬流感@_@
大家要保重身體,保持清潔^^
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-02 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-02 10:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蚊:] 於 2009-05-02 03:21 PM 發表:
(:小心d牙..你好易病的!
|
網主回覆
55...thx=] Posted at 2009-05-02 10:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-02 10:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55 Posted at 2009-05-02 10:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-02 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-02 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝關心=] Posted at 2009-05-02 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55...thx=] Posted at 2009-05-02 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2009-05-02 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|