| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
肚痛...慘...  |
分類: 未分類 |
家政堂食果煲搞到我勁肚痛==
加上午膳所發生嘅事搞到我好唔舒服...
天日點算呀?!
IS堂唔想講野...
我個組都好靜|||||
哎....今日冇咩好打...
|
網主回覆
=] Posted at 2009-05-07 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你冇事呀嘛;( 好可憐的說;( 食家政都食到甘樣;( 希望你快D好彼的說xp`
|
網主回覆
冇咩事啦!
多謝關心=] Posted at 2009-05-07 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-07 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
蚊:] 於 2009-05-07 04:50 PM 發表:
cm:)
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-07 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
真係好多謝你成日留cm俾我=] Posted at 2009-05-07 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2009-05-07 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=] Posted at 2009-05-07 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-07 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
o...你叫咩名? Posted at 2009-05-07 09:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|