今日我地F.2要7點半返學校聽講座...
我媽咪唔係幾舒服,so>冇去
返到去個陣,播緊drama night我地嘅表演=]
睇返d片好興奮@v@
跟住個呀sir講新高中[334]
我要加油先得!
今次ut成績唔係幾好...
下次我要俾心機^^
我重要做功課...
打住咁多先~~