| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-05-30 |
分類: 未分類 |
今招自己返學,個Florence話落雨喎...
遲咗出門口,但係冇遲到~
數學堂係咁做工作紙...
中文堂默書我估成班都拎硬100分=]
miss係咁提水^^我隔離果個又...
今日都冇咩特別野發生...
|
|
|
哼 miss題你唔題我~ 唔公平牙~~ 搞錯 好吾開心牙 cm~
|
網主回覆
下....唔好唔開心啦...錫返...哈哈.... Posted at 2009-05-31 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
BB Boey同學會*v* 於 2009-05-31 01:21 AM 發表:
你隔離邊個!_!
|
網主回覆
男班長=] Posted at 2009-05-31 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-31 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2009-05-31 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-05-31 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
... Posted at 2009-05-30 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
呵呵~ Posted at 2009-05-30 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
==低b Posted at 2009-05-30 07:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈哈哈哈哈...
佢好勁抽 Posted at 2009-05-30 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
... Posted at 2009-05-30 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|