今招我又遲咗出門,事因:依家我用唔都個鬧鐘...
我驚個Florence好似琴日咁走先,
so我行咗另一條路,同佢會合...
上英文堂:又有Dict,又有Quiz--
講真英文我真係冇能為力==
電腦堂:考倉頡,麻麻地啦!!
數學堂:呀sir係咁抽人出黎做數,d人唔識放學又要留帝,Florence`嘉欣都要留...冇抽中我...LUCK''
lunch:麗芳cry,我唔知發生咩事?!
佢哭咗成堂...冇見個佢咁...我都唔知點好~
音樂堂:唱歌>miss話我地唱得好好聽...我都覺~哈哈~
放學自己走...慘||||||||||||||
要開始溫書自得...
|