我地学校每日中文堂都講一个成語,衣个係其中一个:
不寒而慄
釋義:不寒冷而發抖,形容極其恐懼,害怕。
我今日終於Feel倒啦.......
今日補完習,走个陣時...
行到墜道,跟住上番留梯,突然!我見到D好核突嘅野,
So我好大声噤叫咗一声:「呀!!!!!!!!!!」
其實我見到條大概長25cm,寬2.5cm(好大條,好長,好粗)嘅蜈蚣
嚇到我....今夜千奇吾好發惡夢