補完習等緊車番屋企个陣時..有D超教笑嘅野發生咗:
等等下車,突然有个人走黎問我地野 (我地=我,Dad,細佬)
以下係我地嘅對話: (我=我) (D=Dad) (B=細佬<brother>) (人=果个新而文)
人: 5該,我想問搭咩車落到去?
我+D+B: 你想去边?
人: 我想去我頭先上車果度
D: 我都5知你喺边度上車! 當時,我角得好好笑,差D笑咗嚟
人: 我上車果度有D鋪頭,有好多巴土站...
D: 係5係官塘裕民坊呀?
人: 好切係...
我: 錦,你行過去對面果个巴士總站隔離果个小巴站,就有車塔
人: 5該
其實个新移民講野D音怪怪地...
|