IA2010 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
「智Net」日記
我 的 資 料

暱稱: misscatwong
國家: 香港
MORE...
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最 新 日 誌
Facebook Depression
科技改變生活
網上行善要小心
網上留言要尊重和負責...
釣魚網站
日 誌 分 類
全部 (52)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
做個智Net的Xanga
做個智Net的互聯網教育...
做個智「NET」的Yahoo...
日 誌 統 計
文章總數: 52
留言總數: 71
今日人氣: 6
累積人氣: 4619
RSS Feed
2010 年 7 月 15 日  星期四   驟雨
公眾場所登入登出要小心 愉快

唔知各位有冇試過去網吧打機,但走0既時候唔記得0左log-out呢…?

我就試過一次…雖然只係一次, 但我不生難忘!
因為俾人「爆0左」即盜用0左個acc, 損失慘重…………>口<
 
以前細個中二,三時期掛住打online game「升呢」,就成日約埋同學仔一放就去網吧玩D即時戰略game,打到過哂鐘食飯都唔知…俾屋企人話之餘仲搞到又病又胃痛….
有次打到天昏地暗,由日頭打到夜晚,
呀媽call爆我電話先知已經係夜晚10點幾….=.=||||
唔怪得個肚叫0左成晚….原來已經就0黎11點,聽日仲要7點起身番學….!!>”<
0係屋企催促之下,而且為免以後冇機會再出去網吧打機,
我10秒都唔夠就勁快閃0左番屋企。
 
番到去我先發覺有一大堆功課未做…
就響呢個時候突然醒起個A/C仲未log-out…….!!=口=|||||
想快手開電腦check 0下又唔得….因為未做功課抵又受唔住自己良心責備….(淚目)
於是我就爆seed勁手快咁做哂d功課, 就即刻開機上網睇0下,
不過都係為時已晚………..A/C已經俾人盜用0左…….一D好辛苦玩番黎既高級武器已經俾人拎走哂………T口T
不過都算好彩….冇完全Delete 0左個A/C……升左既Lv.還在….
第二朝仲要番學, 果陣已經係深夜時分, 訓3,4個鐘頭又要起身喇….
之後因為咁樣仲傷心左成個月……….。TAT
 
呢個經歷教訓我響公眾地方登入任何帳戶, 都要記得小心謹慎留意電腦右下角,
會唔會有個鎖形既示圖話俾你知網頁係已經有加密裝置同埋提示字句,
如果冇的話就最好唔好登入喇, 因為個人資料好容易就會被不法之徒盜取,
登入時都唔好選取「記住我的密碼」選項,
用完玩完之後, 帳戶都一定要絕對要切記要「完全登出」, 唔好貪快就咁刪左個Explorer就算, 否則後果可能不堪設想…
因為你唔知部公眾電腦有冇記憶cookies/ History等功能, 只要有人再開番同一個登入頁面, 你既料登入資訊依然存在, 就可以直接使用到你既帳戶ga喇。>_<
所以切記切記切記切記切記切記切記切記要「完全登出」,並且「刪除cookies」!

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  




訪客留言 (返回 IA2010 的日誌)


horaceyuen 於 2010-07-19 01:14 PM 發表:
樓主你宜家10歲, 敢問樓主"細個中二,三時期"貴庚呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



faiiijaiii 於 2010-07-19 12:13 PM 發表:
comz;!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



faiiijaiii 於 2010-07-19 12:13 PM 發表:
comz;!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



faiiijaiii 於 2010-07-19 12:13 PM 發表:
comz!`
智net;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cherrypanda 於 2010-07-17 12:09 PM 發表:
THANKS FOR YOUR C0MMENT.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanying194 於 2010-07-17 10:01 AM 發表:
...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



poszechan 於 2010-07-16 06:47 PM 發表:
comment~;(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



deep419 於 2010-07-16 04:11 PM 發表:
為你默哀三秒鐘...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leelokhei197 於 2010-07-16 03:39 PM 發表:
cm"要回丫~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mandy5678 於 2010-07-16 03:01 PM 發表:
c0mm3nT.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]