2007 年 7 月 15 日 星期日
|
今日9點半就起左身...
跟住就緊係上網咖啦,唔通係咩呀?!
上網去左睇"我猜",緊係要睇啦><"係ELLA做主持喎
之後玩MSN果D,玩左冇幾耐
我呀哥就起左身啦= ="就係咁就冇得玩啦
打左比琪幾次都冇人聽
所以就去左訓覺啦...
發左個夢===========
就係喺個夢好似係到玩GAME咁喎
而我地全家做左GAME中既主角
攞住晒D槍果D咁既野啦
係到打仗= ="係到打D壞人
打到一半,見到個好大好大既"拉登",冇錯!!!就係""拉登""啦
佢係到準備發射飛彈,跟住我地又要好快好快咁樣返番轉頭...
係咁跑,係咁跑,最後因為跑得唔夠快
就係咁樣果個大大的飛彈射中我地
就咁"GAME OVER"左啦= ="
個夢就係咁啦=============
發完個夢,就打左比呀彤,傾計
係到無聊得制,"澤"左個孖邊= ="
"澤"之後的而且確個樣係好白痴既
成個白痴妹咁= ="
就係咁多啦......
========THE END===============
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 168 | »
|
|