2007 年 6 月 20 日 星期三
|
今日係星期三
要考通識同英文口試
我諗考得一般咖咋...
考完之後...
就同左6號仔,琪,何笑媚&女班長
一起去嘉城到睇野...
之後我買左個筆袋,個筆袋真係好得意咖><"
去完嘉城,去左合益...
去左一間10蚊店(感覺到有d跟日本城= =")
入到去真係好大......
我地係到拿d貨黎玩= ="當然係冇整爛啦...
都唔明點解我地可以玩醒粒鐘咁多既=口="
玩完...落到去
竟然落大雨!!!!!!!!!!!!=口="
唉...唔好咁玩我啦...人地好累呀!!!> <"
我地呆左一陣...
我就去左岩岩果間10蚊店到買傘啦
之後我地各自分開各自走...
我同琪擔一把傘...
擔呀..擔呀..擔呀..擔
有擔等於冇擔= ="
所以我地就全身濕哂啦...
去到巴士站,都係咁濕...
上到巴士好凍呀><"
想凍死人咩!!!
本來係冇得坐既,好在樓上巴士冇人
我地坐係後面...
好在我地有著p褲咋
我地拿開條裙坐落去(因為得條p褲唔濕)
哈哈哈...係咪好粗魯呢
好有男子氣慨呀!!!哈哈...
番到屋企沖涼...
不過今日真係好開心咖^^"
就係咁多啦...
=====THE END================
|
|
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 168 | »
|
|