2007 年 6 月 19 日 星期二
|
今日只係玩左一個鐘電腦咋= ="
不過都唔緊要既
上網又冇咩野玩...
玩完果一個鐘就拎左我唇哥部NDS黎玩
玩呀玩呀玩呀玩......
玩到我超緊張...仲差少少我就會有精神分裂咖啦= ="
玩到隻手超累啊..
都未試過打機打到咁誇張
係到左搖右擺
我呀哥仲差D就想唔比我玩tim呀= ="
=======THE END=================
|
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | ... | 168 | »
|
|