2007 年 6 月 6 日 星期三
|
今日係6月6日
好耐都冇打日記啦..
講番今日先...
今日上既堂係最後一堂啦
真係好唔捨得...
由其是中文呀......
miss梁係就上完課既最後幾分鐘講左d野
講到我好唔捨得佢...
仲有benz呢..miss黃呢...
我地全班都會好唔捨得你地咖嗎
我地真係好想你地再係咁教我地咖
你地教得好地咁好...
所以你地唔可以離開我地!!!
=====THE END=================
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 168 | »
|
|