2007 年 5 月 30 日 星期三
|
今日係星期三
好熱呀......
E幾日熱到嘔咁...
一番到屋企就醒身汗啦
討厭>m<"
討厭E D咁熱既日子呀!!!
不過夜晚果時就好舒服啦
因為屋企開冷氣呀嗎^^"
正啊!!!
E+日日放學既時候,
我地全班都要留係到補課啊
不過好既,為左D成績...
不過天日英文默書啦,但係今日既補課冇溫到
我諗係FD咖話都知我有幾懶...
唉...我諗今日真係一定要溫啦
加油呀><"
==THE END====
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 168 | »
|
|