2007 年 6 月 15 日 星期五
|
今日考科學呀>3<"
哇...得一堂考完就走得//正呀!!!
放左學部左青蛙買眼鏡...
最終都係冇買到= ="
因為E+傻青蛙竟然唔識買...
入到去眼鏡88到我地兩個都口啞啞咁= ="
店裡面果兩個人都係到望住我地,最終出番去
遲D先去買- -"
我當然都唔識買啦..人地都未買過眼鏡= ="
人地視力不知幾咁好..呵呵呵!!!(驕傲中...)
就係咁..番左屋企
番到屋企..又係對住部電腦呆左係到
之後係到睇"大小愛吃"
之後又累得制
又去左訓覺...
點解E排醒日都訓咖= ="
我就黎變成豬+雞咖啦
哇...我想像唔到豬+雞既樣呀..
一定好樣衰= ="
唔係喎...兩樣加埋係隻怪物呀!!!
我唔想變成怪物呀><"
不過都冇咩可能咖啦..嘿嘿嘿
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 168 | »
|
|