2007 年 7 月 5 日 星期四
|
今日我同琪&金金去左唱k
唱左好多首歌
當然包括有s.h.e d歌啦
我最愛s.h.e咖啦^^"
唱得ok開心啦...
之後唱完...去左m記
佢地食左d野
我冇食到,只食左少少薯條
食完,搭車,陳瑞琪攞左d茄汁黎嚇我
我驚佢整到我件衫,咁我咪攞左d茄汁黎食囉
係咪好變態呢...
我以前細細個好鐘意食咖
唔知點解= ="以前仲以為係好有益(無奈...)
之後我就番到屋企打日記啦
======THE END==================
|
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 168 | »
|
|