2007 年 5 月 19 日 星期六
|
今日早上本來好地地既
之後我搭車去m記,等金金同何笑媚一起去金金屋企
"對唔住陳瑞琪,冇叫到你黎"
去到金金屋企,金金屋企真係好大
去完金金屋企
d雨落得仲大
我地一起行去m記,買ice-cream比miss梁
負責任呀嗎
買完仲衰,落得仲大
之後我地跑番到學校
冇埋到金金佢地
真係好對唔住,冇埋到你地
講你地原諒我
真係冇下次咖啦
自己淋住雨番屋企
|
|
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 168 | »
|
|