2007 年 5 月 8 日 星期二
|
今日中文課既時候...
好慘呀...測驗唔合格呀>口<
仲差幾分就合格咖啦
不過我地果班得兩個人合格算好好咖啦>3<
到左地理課
我比人讚,OH!SO GOOD!
個心裡面都驕傲起黎
YESH !
本來今日要留堂上數學課既
不過因為太少人係到啦
SO,我地唔洗留^^"
感謝偷偷地冇留係到既同學
==============================
天日要中文默書呀
加。加加加加油
三字經= ="
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 168 | »
|
|