2007 年 5 月 31 日 星期四
|
今日又係好似平時咁番學
但係到左"生活教育"
諗起都想嘔呀
因為真係悶到嘔
今日好白痴呀!!!!!!!!!!!!!
我諗住特登大大力咁整d餅比15號睇!!!
點知跌哂出來
搞到我要汁手尾= ="
之後放學...補歷史
好好笑...
早放左...正啊^^"
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 168 | »
|
|