2007 年 5 月 24 日  星期四

今日係星期四佛誕,唔洗番學^^"

YA!唔洗番學呀,真係開心啦

不過我E+好似有D感冒

仲有小小喉嚨痛

我諗冇野既

我諗過幾日就冇事咖啦

話哂我PE都算唔錯呀^^"

晨早樓樓,係屋企冇咩野做

係到整我個BLOG

鬼叫咩,愈睇愈覺得我個BLOG樣衰

咁咪搞搞佢囉

結果...

當然係靚左咖啦

我整咖喎

當然靚咖啦

邊個夠膽講唔靚咖話

我同佢死過

(哈哈...講笑姐,唔洗咁緊張)

不過!!!

就算你覺得唔靚

都要話OK

知道嗎?!

呃下我話靚就得咖啦^^"

咁早打日記做咩呢?!

其實冇咩野既

想打咪打囉......就是咁簡單

不過到左下午會打咩呢?

我諗冇咩咖啦

係屋企OUT臭囉

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



IDACHAN
暱稱: 阿雞= =v
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
徐佳瑩-極限 MV
紀念徐LaLa向我說的生...
2009-11-07
2009-09-27
2009-09-23
徐佳瑩-身騎白馬
徐佳瑩-失落沙洲
徐佳瑩-哼情歌
徐佳瑩-喔伊細
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 387
今日人氣: 9
累積人氣: 9613