2007 年 5 月 4 日 星期五
|
今日1:30要去學校習合
要做咩?!
咪就係要去香港歷史博物館囉
因為係通識科既關係
所以我地要去
唉. . .
出門口果時落雨喎
慘呀>#<
(「連個天都唔鐘意我?!」)
到左果到
又要有個導遊同我地講果D以前D野
悶到嘔
之後我同6號仔係到影相果時
果個MISS菜係到話
"唔好照相住先啦,聽埋佢講咩,先影"
聽完左,他都走左啦
我地都冇得影咖= ="
哇,我同6號仔已經聽左E一句野聽左好多次
加上我地都去過啦= ="
超無奈囉...
都係上到車果時先好玩,又有野食,又有得聽歌,又有得...
總之係車果時先至好玩啦^^"
|
|
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | ... | 168 | »
|
|