2007 年 5 月 4 日  星期五

今日1:30要去學校習合

要做咩?!

咪就係要去香港歷史博物館囉

因為係通識科既關係

所以我地要去

唉. . .

出門口果時落雨喎

慘呀>#<

(「連個天都唔鐘意我?!」)

到左果到

又要有個導遊同我地講果D以前D野

悶到嘔

之後我同6號仔係到影相果時

果個MISS菜係到話

"唔好照相住先啦,聽埋佢講咩,先影"

聽完左,他都走左啦

我地都冇得影咖= ="

哇,我同6號仔已經聽左E一句野聽左好多次

加上我地都去過啦= ="

超無奈囉...

都係上到車果時先好玩,又有野食,又有得聽歌,又有得...

總之係車果時先至好玩啦^^"

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



IDACHAN
暱稱: 阿雞= =v
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
徐佳瑩-極限 MV
紀念徐LaLa向我說的生...
2009-11-07
2009-09-27
2009-09-23
徐佳瑩-身騎白馬
徐佳瑩-失落沙洲
徐佳瑩-哼情歌
徐佳瑩-喔伊細
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 387
今日人氣: 4
累積人氣: 9640