2007 年 5 月 5 日 星期六
|
今日要番BB
番到學校,何笑媚遲左
我同陳瑞琪係學校門口到等佢
之後何笑媚黎左啦
我地就一起入去
有係好似平時咁集隊
最憎就係E個時刻咖啦...
我同何笑媚,陳瑞琪都唔記得要報手球= ="
因為我地答應左MISS梁
好在係MISS梁今次係BB到教我地姐
比係平時比果D小隊長
真係悶到嘔
果然真係玩手球果時真係好好玩^^"
但係玩手球果時唔小心整到隻手
我諗D人一定睇唔出呢^田^
因為我都冇話過比人聽
番到屋企仲痛緊
我諗應該冇咩野既--"
好在仲打到字
|
|
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 168 | »
|
|