2007 年 5 月 5 日  星期六

今日要番BB

番到學校,何笑媚遲左

我同陳瑞琪係學校門口到等佢

之後何笑媚黎左啦

我地就一起入去

有係好似平時咁集隊

最憎就係E個時刻咖啦...

我同何笑媚,陳瑞琪都唔記得要報手球= ="

因為我地答應左MISS梁

好在係MISS梁今次係BB到教我地姐

比係平時比果D小隊長

真係悶到嘔

果然真係玩手球果時真係好好玩^^"

但係玩手球果時唔小心整到隻手

我諗D人一定睇唔出呢^田^

因為我都冇話過比人聽

番到屋企仲痛緊

我諗應該冇咩野既--"

好在仲打到字

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



IDACHAN
暱稱: 阿雞= =v
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
徐佳瑩-極限 MV
紀念徐LaLa向我說的生...
2009-11-07
2009-09-27
2009-09-23
徐佳瑩-身騎白馬
徐佳瑩-失落沙洲
徐佳瑩-哼情歌
徐佳瑩-喔伊細
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 387
今日人氣: 23
累積人氣: 9665