▼|,°°°IENG XANGA*★'* !|||]
HALO* ..
..MIZZ DIE YOU* ..
.. WELCOME YA^^" .. 一定要留言YO* ..
 

 

                                                            

   

        

           -------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                    1:如果想把音樂停下 ..請拉到最下 ..下面會有1個播放器的 ..

                             2.看完日記或入黎日記ge請留言先走 ..唔係就死! ..

                             3. 唔準係到嘈板! .. 同MA小白但開! ...

                             4.唔比copy圖*相等'

                 -------------------------------------------------------------------------------------------------

 
IENG212212

暱稱: ▼*--IENG2`'$}
性別: 女
國家: 澳門
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::

2006-08-18
悶da過1天*
跳舞表演*
去睇hei*>33<...
3科衰哂*


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 6 月 29 日  星期四   雨天


今日係..OK的!

今日LEE..12:30先WAKE UPP ..1WAKE UP就食LUNCH LUU.. THEN ONLINE ..同左FAA & 敏CHAT左陣 ..THEN ..睇TV ..THEN大約5:30..換3整頭 ..6:00去DANCE LUU ..去到文化中心後 ..未夠中 ..咁MA睇住人地跳先LOO ..超簡單 ..我地隻舞兮睇好多! ..HAAHAA>33<"! ..跳到7:30 ..BK HM..8:00BK到HMM ..THEN DINNER TIME ..THEN LOOK TV ..THEN.. ONLINE打日記LUU..



2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


玩玩玩!*大哂LUU*

HAHA* TODAY7:00起左身 ..THEN 換校服..SOR頭(COZ我今日要去畢業典禮..) ..THEN7:40同左SEPHINE去左搭BUS去大會堂LU ..AT FIRST採排..採排到10:15..THEN比我地小息..我同VANESSA同NATALIA去左買野食 ..WAKAAKAA ..10:30分BK到去大會堂..畢業典禮..開始! ..HAAHAA ..到左1:00完NALUU ..THEN BK到HM ..LUNCH TIME ..THEN ONLINE ..THEN..2:14到..VANESSA CUM MY HM YA ..我地係到玩到DIN哂=33=" ..HAAHAA ..佢係到食MA飯LEE ..KAAKAA ..佢玩到10:38分先走>33<"! ..正呀今日!" ..1D都唔悶LEE ..HAAHAA ..WISH TOM MORE HAPI LAR!" ..



2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


HAPI DAY--]

HALO* ..今日LEE ..TONG8:30叫我起身..叫我去打BALL..我話比佢知我唔想打..THEN ..我聽到佢好似CRY緊咁..THEN我MA話去打LO>33<"! .. DIM個唔係CRY ..AIII ..訓多陣先 ..9:30WAKE UP ..換33整頭 ..反學LU..HAAHAA ..BK SCH前戾比人罵..超!..NEVER MIND! ..THEN去到SCH ..打BALL..打到11:45去 TONG HM ..THEN4:00去影印我畫戈幅野比AKI ..HAAHAA ..AKI話好令LEE ..THEN WITH TONG ..AKI ..KENG U ..GO TO DSNCE LU^^" ..去到文化中心後..MA比佢地睇下幅野LO ..個個都話好令LEE^^" ..KEE ..開心死了!" ..THEN跳到7:45 ..BK HM..8:00 BK到..THEN DINNER TIME ..THEN LOOK TV.. THEN ONLINE!打日記LUU!" ..



2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天


係FD就去嘈!

戈個咩BRAIN..我冇比我個日記佢同留言板佢LOK! ..

       .. 佢自己黎嘈 ..我留言戈D DELET 哂! 廢事吧貼LOO! ..

 係FD就幫我嘈佢..

 板: http://freegb.hkultra.net/gb.php?id=4eversarah

 日記: http://blog.qooza.hk/blog.php?user=brainz

THXX!! ***************************************************

 



2006 年 6 月 23 日  星期五   晴天


SAD DAY*

冇野好講LO今日! THIS IS A SAD DAY! OKAY!???!!!!!!

       HATE 23*6*06!!!!! ....!!!