▼|,°°°IENG XANGA*★'* !|||]
HALO* ..
..MIZZ DIE YOU* ..
.. WELCOME YA^^" .. 一定要留言YO* ..
 

 

                                                            

   

        

           -------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                    1:如果想把音樂停下 ..請拉到最下 ..下面會有1個播放器的 ..

                             2.看完日記或入黎日記ge請留言先走 ..唔係就死! ..

                             3. 唔準係到嘈板! .. 同MA小白但開! ...

                             4.唔比copy圖*相等'

                 -------------------------------------------------------------------------------------------------

 
IENG212212

暱稱: ▼*--IENG2`'$}
性別: 女
國家: 澳門
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::

2006-08-18
悶da過1天*
跳舞表演*
去睇hei*>33<...
3科衰哂*


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天


DAY BLOG*

我LEE" 3:30 A.M 起左身 ..幫KUBI玩戈個玩KUBI戈個人LOK" .. 戈個人冇講野LOK" ..THEN我MA再訓過LOOO..HAHAHA*..訓到12:05分..WAKE UP"睇TV ..贂到MUM返..LUNCJ TIME" .. THEN ONLINE .. ON左1陣出左街"3:30到BK HM" ..ONLINE ..同左FIONA 同KD同NICO同KENNETH同ALINA CHAT左陣 ..THEN我MA CK板..去OBB睇BERRYZ工房D野" ..THEN ..5:50到我上網睇多啦A夢"..(是FIONA SD給我的..) ..THEN睇到6:30到去DANCE LUU .. DANCE完都8:30 ..9:00 BK到HM食晚飯..THEN就ONLINE NAA" ..同VI2同KD CHAT左陣..TONH打比我..叫我TOM一起食早餐..THEN我就話OK..叫佢8:00叫我WAKE UPP LO" ..KEE^^" ..  THEN ..又上網NA" ..THEN就打日記LUU*



悶!

今日得個悶字>33<"冇NA!



2006 年 6 月 19 日  星期一   晴天


激死我NA!!!!

今日LEE..11:30起身..THEN..諗住上網LAR..DIM知上唔到WO!!激到我死..THEN MA唔想睇TV LOK..睇睇下悶..MA PLAY PAINO LOK..THEN MUM BK HM NAA!食LUNCH..THEN我再上網..HAHAHA!上到NA!! ..KEEKEE..跟住我MA打O2 LOK! ..DIM知SHORT下SHORT下咁..又激死我!THEN打左1陣冇打LUU..上到5:00 睇TV" ..THEN TONG就CUM左MY HM"..我叫左佢買ICE-CREAM..THEN一起食..1路食1路睇多拉A夢NA..做完後..我地2個就上網打O2..打到6:15..去學DANCE LUU..搭BUS戈時我見到FA姐 ..HAHAHA" ..去到跳舞學院之後..去買飛..!DIM知冇哂貴戈DNA!! ..買左4張張平戈D LOK..唉..又激多我1次..唉..THEN跳舞戈時 ..KICK到人地..WEAR住條FU都可以留哂血 ..唉..激到我! ..THEN BK HM EAT LUNCH ..睇一陣TV ..THEN ONLINE..打日記LUU!" ..



2006 年 6 月 18 日  星期日   晴天


HAPI B-DAY! ..XD

今日係ESTELA BIRTHDAY! ..

  ..HAPI B-DAY YA! ..ESTELA!!..



2006 年 6 月 17 日  星期六   晴天


06*6*17

今日10:30起左第..之起換衫去學琴..我冇咩彈過GE關係..唔識彈..比姐姐話..但係我無LALA CRY左出黎=33="..唉 ..戈個姐姐就同我講道理..勁過MISS AH YA>33<" ..HAAHAA ..搞到我笑返HEEHEE..THEN2:00 BK HM..EAT LUNCH ..THEN到上網LUU..上網果時同左TONG&MISS TOU&STANLEY CHAT左陣..THEN到左6:00..睇TV ..睇到8:00 DINNER"BU過DINNER戈時都有睇到..即係睇到9:00到..上網LUU" ..打日記..同人CHAT下..睇下B工D野..上到12:00到..OFFLINE NA^^"