▼|,°°°IENG XANGA*★'* !|||]
HALO* ..
..MIZZ DIE YOU* ..
.. WELCOME YA^^" .. 一定要留言YO* ..
 

 

                                                            

   

        

           -------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                    1:如果想把音樂停下 ..請拉到最下 ..下面會有1個播放器的 ..

                             2.看完日記或入黎日記ge請留言先走 ..唔係就死! ..

                             3. 唔準係到嘈板! .. 同MA小白但開! ...

                             4.唔比copy圖*相等'

                 -------------------------------------------------------------------------------------------------

 
IENG212212

暱稱: ▼*--IENG2`'$}
性別: 女
國家: 澳門
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::

2006-08-18
悶da過1天*
跳舞表演*
去睇hei*>33<...
3科衰哂*


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天


WAKA*傻GA! ..

TODAY ..11:00起左身..THEN上網..去到1:00..食LUNCH! ..THEN ..4:30去左水M等KIRO陪佢剪頭髮..剪到5:00縛..同佢去左影貼..去完後..去左K.F.C食野"..THEN..NATALIA黎左就一起等TAXI去畢業聚餐LUU..點G MISS WONG折左我地架TAXI .. MY GOD!..THEN我地搭BUS..搭到過哂站..又唔識去WO..韻左成個鍾..最後..打左比VANESSA..佢黎車我地..我地4個去到後..P6A唱緊學生哥LUU..我地冇得唱..都好!!超!! ..好好玩呀" ..影左好多相相YA! ..我食得好小野炸..HEEHEEE^^" ..走戈時..我唔記得LING番我本記諗BK..好采KIRI幫我LING左 ..THEN BK HM"ONLIME..打日記NA!!..



2006 年 6 月 15 日  星期四   晴天


HAAHA..06-6-15"

今日超早起身YA...KEKE 8:50A.M YA ,,(BU過我今日約左TONG9:00係金輝食早餐)我又要整頭呀戈D..最後LATE左..比佢罵..=33="THEN..我同TONG BK SCHOOL 打BALL..1BK到SCH..MISS WONG就拉左我去圖書館講左D野(機密)...THEN 打BALL,,但係我冇力打..打到比佢罵..打到 11:00 ..見到 MISS TOU YA !!!! 不過佢約左我9:00個LO..E+先出現..超!..同左 MISS TOU 傾左一陣..THEN 我去TONG HM ..KAKA ..兩個係DOU PLAY 左 HO 耐... THEN 同 IENG N AKI GO 文化中心學跳舞..HELP!我超累YA ..  BK 到HM ..就上網打日記LUU..HAHA! TOM 去聚餐 LU ...KAKA 



2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天


DAY BLOG! ..

12:00幾起身..上網..1:00LUNCH ..THEN..上網..上到5:15..睇TV ..THEN DINNER TIME..THEN上網LUU^^" ..上上下 ..大約10:00到..MISS WONG打黎..客到我CRY ..原來係問我野姐(機密) ..我升到英文班YA! ..KAAKAA..THEN我就同MISS TOU..NATALIA ..TONG CHAT左陣 ..TONG E+仲CHAT緊! KAKAKAKA ..



悶悶>33<"

今日LEE..11點幾WAKE左UP..睇左一陣電視LEE..就ONLINE" ..CHAT左1陣NA^^" ..KEE>33<" ..1:00 LUCH TIME" ..KAAKAA* ..之後就ONLINE LU" ..同人留下言 " .. 之後LE ..出左一陣街" .. 4:00到BK HM" ..BK到HM ..上網 .. 8:00..DINNER TIME" ..食食食! ..食完LE" ..又上網" .. 打日記NA>33<"



2006 年 6 月 13 日  星期二   晴天


hapi day!*

WAKAAKAA*..超開心呀!TONG係HK買左野比我呀!" ..KEEE ..今日LEE"訓到12:30到 ..之後LEE"ESTER就打比我問我出唔出街" ..我就話出NA..約左3:00,,之後LEE..我就ON左LINE ..同IRENE CHAT左一陣.. THEN就LUNCH LUU! ..THEN又CHAT左1陣NA""^^" ..KEEE .. 2:00到 ..我就換衫NA" ..準備去ESTER HM" ..THEN同ester..kiri出街 去左swim ya!..超好玩呀! ..KEE ..THEN就去左ESTER HM玩NA" ..9:00幾到就BK HM LU^^" ..之後就ONLINE..打日記NA! ..WAKAAKAA^^"