琴晚汁好曬D野,
終於要返大陸lo,
我都唔係話好想返去,
但冇計啦,唔返俾阿爸阿媽打餐都有可能v,v
12號返大陸,
有可能17號返黎都唔頂,
冇野好講,打住咁多先
都係哥句,祝各位
"情人節快樂"
"身體健康"
"心想事成"