好掛住個段日子,去個日,晨早起左身-,-去到個到,好彩冇帶遺禁品,仲要換3-,-8個女仔直接換-,-午餐同晚餐係到搶餸食,
星期二:6:00起身,日日聴個首歌,余教官係到唱,係到溝女,練練練,拔河比賽,成班衰人,叫我出去-,-拿第三:)
星期三:又係咁早起身,首歌已經識唱,練練練,搶餸食,
星期四:又係咁,又係首歌,練練練,搶餸食XDD,仲2為D乾糧好似D餅,原來唔係-,-攞曬D餸,輝明冇餸食,得返D汁,XDXD
星期五:又係咁,又係首歌,練練練,搶野食,比賽"球行萬里"同第三擦身而過,攞第四,聯歡晚會,本身唔想係話劇,係唱歌,但小荻話一定要,唉,希希,雪雪,XDD,葉生同林潤佳好勁啊!之後,成班上左台,教官唱"童話",返到宿舍,冇得沖涼T^T,
星期六:汁好D野,D3一個星期都唔乾-,-好唔捨得教官,T^T,係車到唱歌俾梁妙聴XP,佢竟然話我個陣比賽點解唔唱呢歌,返到澳門,好開心,
今日:唔記得返管樂,沖返去,12月23,有音樂會聴,^0^,本身80蚊,衣+30,要同我講:)
日日係到曬,黑左n多,日日食2碗飯,肥左T^T,聴日派卷,死得,唔合格死得,T^TT^T
留5個cm啊!!!!!!!
|