CaT cAt
IICaT
暱稱: Lee Chia En
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
死都要合格!
2011-01-08
返左黎!!!
考完試好開心!
下個星期考試,everybo...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 409
今日人氣: 6
累積人氣: 2501
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 5 日  星期日   晴天


返左黎!!! 開心 分類: 未分類

好掛住個段日子,去個日,晨早起左身-,-去到個到,好彩冇帶遺禁品,仲要換3-,-8個女仔直接換-,-午餐同晚餐係到搶餸食,

星期二:6:00起身,日日聴個首歌,余教官係到唱,係到溝女,練練練,拔河比賽,成班衰人,叫我出去-,-拿第三:)

星期三:又係咁早起身,首歌已經識唱,練練練,搶餸食,

星期四:又係咁,又係首歌,練練練,搶餸食XDD,仲2為D乾糧好似D餅,原來唔係-,-攞曬D餸,輝明冇餸食,得返D汁,XDXD

星期五:又係咁,又係首歌,練練練,搶野食,比賽"球行萬里"同第三擦身而過,攞第四,聯歡晚會,本身唔想係話劇,係唱歌,但小荻話一定要,唉,希希,雪雪,XDD,葉生同林潤佳好勁啊!之後,成班上左台,教官唱"童話",返到宿舍,冇得沖涼T^T,

星期六:汁好D野,D3一個星期都唔乾-,-好唔捨得教官,T^T,係車到唱歌俾梁妙聴XP,佢竟然話我個陣比賽點解唔唱呢歌,返到澳門,好開心,

今日:唔記得返管樂,沖返去,12月23,有音樂會聴,^0^,本身80蚊,衣+30,要同我講:)

日日係到曬,黑左n多,日日食2碗飯,肥左T^T,聴日派卷,死得,唔合格死得,T^TT^T

留5個cm啊!!!!!!!




訪客留言 (返回 IICaT 的日誌)


raymond12300 於 2010-12-12 07:11 PM 發表:
.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wongP 於 2010-12-07 07:45 PM 發表:
CM,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



raymond12300 於 2010-12-06 06:30 PM 發表:
肥婆 :$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

衰人.\口/.
Posted at 2010-12-06 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l19961023 於 2010-12-05 10:28 PM 發表:
ComM3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a3a_52o 於 2010-12-05 10:07 PM 發表:
@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivyloveivy 於 2010-12-05 08:46 PM 發表:
-;曬到好黑阿~_~,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯!
Posted at 2010-12-05 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chettle_nG 於 2010-12-05 08:03 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ho165 於 2010-12-05 07:29 PM 發表:
啲餸比你地搶曬;
超saD-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,生果俾我搶曬,XXD
Posted at 2010-12-05 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



badgirl253 於 2010-12-05 07:16 PM 發表:
comment;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a572144041 於 2010-12-05 06:53 PM 發表:
您地台啲人就核突咖.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩核突????
Posted at 2010-12-05 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]