7/11:梁妙生日,>^<,返管樂,見到譚梓澤打鼓,XDD,好好笑
8/11:返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
9/11:返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
10/11:返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
11/11:返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
12/11:返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
13/11:夜晚同梁妙佢地去美食節,佢地係到傾計,啲人當我冇到\口/.1點幾先返屋企,俾阿爸罵
14/11:黃雅慧生日,>^<,返管樂,miz好好人^ ^
15/11:返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
16/11:返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
17/11:返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
18/11:返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
19/11返學,放學,返學,放學.睇佢地練舞.
今日:梁妙本身話黎,點知又話唔黎,\口/,下就,細老攞成績表又做禮儀,唉,得第4,退左.陣間去接佢,夜晚去聽音樂會,XDD
唉,啲成績退左,點算啊!!!科科都6,7字頭,唉~~~~~~
下個星期考試,everybody加油!!!
睇完唔該留cmx5
|