XDD9月1號下就去配眼鏡,Ha Ha,XDD
XDD前日返學校,差D卜低,好彩飛Gi係我隔離,XDD
XDD之後放學落樓梯差D又卜低,去攞眼鏡,Ha HaXDD,XDD
XDD琴日係課室,如果成班係到就慘啦!XDD
XDD我衣+好似好仲2成日好似溜冰咁,sir 黎sir去,XDD,點知,諗住要去教壇擓野個震,XDD
XDD,點知傻下傻下咁sir過去,XDD,點知隻腳整到張枱,XDD,卜低左,好慘呀!XDD,成班人望住我,T^T,XDD,
XDD唔知邊個睇到我卜低個樣呢?XDD,唔知我係唔係同個地下有仇呢?XDD
XDD入左學生會,唔知有咩做呢?XDD
cm XDD cm XDD
|