今日,測數學,唔識呀!
之後,下就,上完物理,
之後衝返屋企,換返運動服,
之後,一路衝,點知行下行下,
個架車,淺起個D水花,差唔多有全部係我件3到,>&*!@※<,
之後,繼續衝,沿途問左三個人點去,唉,路痴,
幾驚遲到,終於去到啦!
坐低個陣,已經好似癱瘓咁,唉,件3係曬D汗同D雨水,
一路睇,一路係到喊,T^T,
去到差唔多6:30,就走得啦!返屋企。
祝你地今日中秋節快樂!>V<
cmc mcm cmc mcm cmc mcm