25號去賣旗,唔知自己係邊度賣,就跟住梁妙去新馬路,
等左1個鐘先得,賣個陣,冇啦啦,個日本人問我...?我唔知佢講咩?我都聽唔明,
之後,一直同佢講sorry sorry,其他人見到係到笑,賣到7點幾,返屋企,
星期日係屋企做功課,唉,數學得57,英文得62,被阿媽省左餐,唉,
星期一,返學,放學,下就去D班開會,唉,放學,同梁妙去交表,點知話要CD,冇CD交'手指'
去M記食野,XDD,太奈冇同佢一齊食野啦,一路食一路傾計XDD,
今日,返學,同紙皮去交野,放學
梁妙諗住唱'淚光雨',我諗住唱'七夕',或者'I think I'俾D意見
時間改左係10月27(三)加油,
cm cm cm cm cm cm cm
|