CaT cAt
IICaT
暱稱: Lee Chia En
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
死都要合格!
2011-01-08
返左黎!!!
考完試好開心!
下個星期考試,everybo...
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 409
今日人氣: 7
累積人氣: 2510
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 28 日  星期二   酷熱


2010/10/27 愉快 分類: 未分類

25號去賣旗,唔知自己係邊度賣,就跟住梁妙去新馬路,

等左1個鐘先得,賣個陣,冇啦啦,個日本人問我...?我唔知佢講咩?我都聽唔明,

之後,一直同佢講sorry sorry,其他人見到係到笑,賣到7點幾,返屋企,

星期日係屋企做功課,唉,數學得57,英文得62,被阿媽省左餐,唉,

星期一,返學,放學,下就去D班開會,唉,放學,同梁妙去交表,點知話要CD,冇CD交'手指'

去M記食野,XDD,太奈冇同佢一齊食野啦,一路食一路傾計XDD,

今日,返學,同紙皮去交野,放學

梁妙諗住唱'淚光雨',我諗住唱'七夕',或者'I think I'俾D意見

時間改左係10月27(三)加油,

cm cm cm cm cm cm cm




訪客留言 (返回 IICaT 的日誌)


a3a_52o 於 2010-09-29 11:29 PM 發表:
記得叫埋我地去阿;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



raymond12300 於 2010-09-28 11:17 PM 發表:
唱'世上只有老母好喇=d'
放心
戈日我一定會去捧場XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a3a_52o 於 2010-09-28 10:13 PM 發表:
幾時唱:D
我1定會去捧場.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sad_u 於 2010-09-28 09:21 PM 發表:
淚光雨~.~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaooa1997 於 2010-09-28 09:17 PM 發表:
● cm;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a572144041 於 2010-09-28 09:07 PM 發表:
I.think I都好好聽.范范.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivyloveivy 於 2010-09-28 09:07 PM 發表:
`-唱櫻花草!.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l19961023 於 2010-09-28 09:07 PM 發表:
ComM3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a572144041 於 2010-09-28 09:06 PM 發表:
加油._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a572144041 於 2010-09-28 09:05 PM 發表:
Right Now好好聽.聽下.Akon ge.
I wanna make up right now now now!~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]