琴日瞓得4粒鐘,超眼瞓,之後去白鴿巢做生物,
一路等一路聽歌,入去影相,影~~~聽到吳玉珊有得去台灣,好想返去呀!
去梁妙屋企攞功課,之後返屋企,
一路瞓一路做功課,終於做完啦!之後一路傾計,
知道佢地今日去睇煙花,問佢得唔得俾埋我去,XDD
之後阿媽同阿爸講,幾驚佢唔俾我去,
之後梁妙返屋企沖涼洗頭,我都係,
之後去佢屋企,俾返D野佢,
去車站等蘇sir,菲菲,紙皮,微微,茵茵,一路等一路練歌,
佢地黎到搭車去食野,XDD,太開心啦!食壽司,XDD,唔駛自己出,
狂係到食,XDD,梁妙食到想嘔,XDD,
食左7百幾蚊,阿sir破產啦!XDD
睇唔到9:00鐘個埸,睇10:00個埸,
食飽食雪糕,XDD,飽死
慢慢行去南灣,點知紙皮跌左個雪糕,XDD,
開始睇,睇~~~~~,睇完,諗住搭車返屋企,點知太多人,唔搭,行返去,
返到去12:幾,首次咁夜返屋企,好彩冇俾人罵,瞓覺.
今日諗住去圖書館還書,點知太眼瞓,唔去,
聽日係屋企溫習,加油,努力,
以後我地都係唔好傾msn sms 啦!!!
我都係覺得朋友係最好的,以後都係做朋友好過.
cm cm cm cm cm cm cm cm cm cm cm cm cm
|