10月25:返學~~~放學,下就,音樂小測,放學,返屋企.
10月26:返學~~~放學,下就,~~~~~~~,放學,返屋企.
10月27:返學~~~放學,下就,~~~~~~~,放學,去比賽,梁妙唔記得左歌詞-,-,到我個陣,超驚,入唔到,10點幾返屋企.
10月28:返學~~~放學,下就,~~~~~~~,放學,返屋企.
10月29:返學~~~放學,下就,問人攞糖,帶左成袋糖,俾梁妙攞曬XD~~~~~~~,放學,返屋企.
10月30:返學~~~放學,下就,~~~~~~~,放學,返屋企.
10月31:萬聖節,硬筆比賽,好緊張,返屋企,冇去管樂.
11月01:返學~~~放學,下就,電腦測打字,157個字reader冇溫唔識,放學,返屋企.
11月02:返學~~~放學,下就,~~~~~~~,放學,返屋企.
11月03:返學~~~放學,下就,~~~~~~~,放學,返屋企.
11月04:梁子達,生日快樂,返學~~~放學,下就,~~~~~~~,放學,返屋企.
11月05:返學~~~放學,下就,~~~~~~~,興趣班,放學,返屋企.
今日:朝早,做功課,下就,去睇e生,佢話我唔可以食生冷野,M記,壽司-,-返屋企.超想去花博的說,T^T
聽日:梁妙生日,返管樂,其他個兩個話要去比賽,唔去,咁聽日正係我一個返T^T?!
我係唔係一個自欺欺人的人?!我係唔係一個自私的人?!
|