嘩~差唔多成個月冇打過日記啦~
怪唔得知我既打字速度又慢左啦~
我諗我要勤力番D先得啦@v@
我琴晚又發左個惡夢......
個夢係講我去左行山,
一大班人一齊行一段路,之後走左野狗出黎阻路喎,
跟住就比個阿SIR趕走左啦,
再行左一陣,竟然有上百條變種狗阻路喎@@"
(都係某D好人啦......帶我去睇D恐怖戲......)
之後有個阿SIR走左出黎,
攞住上次KK SIR 用果支電油,
倒左D落群狗度,跟住點火,
點知燒唔哂喎......
之後個阿SIR成支掉過去,
"BOOM"一聲爆炸
跟住我就嚇醒左......
唉......都唔知點算呢排成日發惡夢......
慘啦......仲有幾日就派成績表啦
今次考得好差呀T^T
所以得到呢個教訓之後,
我已經改左好多學習上既壞習慣,
例如:唔再抄功課,上堂專心左,會預習,做齊所有功課.......
希望會對我下學期既成績會有幫助啦~
今日老公仔攞成績表呀,
我覺得都係未如理想,
所以下學期要加把勁啦=]
今日食左一煲好好味既愛心煲仔飯,
真係好好味呀,希望下次有機會再食啦-v-
今日同老公仔一齊真好開心呀,
希望日後有更多時間同機會同你一齊啦=]
|