*+°◆+"晶晶的回憶日誌 ||×
                                         

討厭-v- 鬱悶 分類: 未分類

唉....

e+考試中....

日日都12點先訓 lo ~~

好在有2日係吾洗番...

星期六可以休息下啦...

ya...

但...

星日就...

唉..

又死過啦...

不......

(閱讀全文)

發表時間:2011-06-17 07:23 PM  [ 訪客留言(30) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]